1.
Kézzel írt
Kézműves termékek és éttermek által előszeretettel használt irány.
Autentikus, személyes, naturális.
2.
Kalligrafikus logó
Szintén a kézműves termékeknél és a őstermelő termékek gyártóinál elterjedtebb.
Fiatalságot és rugalmasságot sugárzó logó.
3.
Tört betűk
Egy egyszerű, betű vagy embléma tudatos széttörésével alkotott logó.
A törés utalhat a cég szolgáltatására, apró ötlettel lehet egyedit alkotni.
4.
A “szolid” logó
Legletisztultabb irányzat, inkább az egységes arculaton mutatkozik meg nagyszerűsége.
Egyszerű formák, betűk összeolvasztása. FŐ a letisztultság.
5.
Inverz irány
Nagy, színes terek, benne fehér logó? Miért ne?
Ez a logó olyan felületen mutat jól, ahol háttérben tudja “saját” színét használni.
Ott viszont magával ragadó.
6.
Geometrikus formák
Geometrikus formák ötvözése és különböző térbeni elhelyezése és egybetolása.
Ez az irány az örökkévalóságig fog élni vagy még tovább.
7.
Minimalista
Mondj többet, mutass kevesebbet.
Olyan irány, ami egyből megragad és mindezt a legegyszerűbb formában tálalja.
8.
Line art (vonalas logók)
Konzisztens használata azonos vastagságú íveknek.
Vicces és mégis modern. Jellemzően fiatalos felfogású newwave cégeknél populáris.
9.
Negatív tér
Ügyesen használva a legemlékezetesebb logó is lehet, ami mindig egyedi.
Modern cégek, blogok, social médiában előszeretettel használják.
10.
Vintage logó (retrós logók)
Erős érzelmeket gerjesztő múltba tekintő logóirány.
Tradicionális, nosztalgikus, autentikus.