Skip to content
  • Szolgáltatásaim
    • Logótervezés
    • Arculattervezés
    • Csomagolástervezés
    • Grafikai Tervezés
    • Weboldal, webdesigntervezés
    • 3D látványtervezés
  • Rólam
    • Ajánlásaim
    • Partnereim
    • Társadalmi szerepvállalás
    • Blog
  • Portfólió
  • Áraim
  • Szolgáltatásaim
    • Logótervezés
    • Arculattervezés
    • Csomagolástervezés
    • Grafikai Tervezés
    • Weboldal, webdesigntervezés
    • 3D látványtervezés
  • Rólam
    • Ajánlásaim
    • Partnereim
    • Társadalmi szerepvállalás
    • Blog
  • Portfólió
  • Áraim
KAPCSOLAT
KAPCSOLAT
  • Szolgáltatásaim
    • Logótervezés
    • Arculattervezés
    • Csomagolástervezés
    • Grafikai Tervezés
    • Weboldal, webdesigntervezés
    • 3D látványtervezés
  • Rólam
  • Portfólió
  • Áraim
  • Blog
  • Ajánlásaim
  • Partnereim
  • Kapcsolat
  • Szolgáltatásaim
    • Logótervezés
    • Arculattervezés
    • Csomagolástervezés
    • Grafikai Tervezés
    • Weboldal, webdesigntervezés
    • 3D látványtervezés
  • Rólam
  • Portfólió
  • Áraim
  • Blog
  • Ajánlásaim
  • Partnereim
  • Kapcsolat

A színek üzenete

A színek hatással vannak ránk…segítünk megérteni a szinek üzenetét, jelentését és mintát is mutatunk rájuk.

 

 

…ezért cégünk logójának tervezésnél fontos már az elején eldönteni, hogy milyen színeket használjunk a jövőben. Minden színt máshogy értelmeznek az emberek, és más érzéseket váltanak ki belőlünk. Ezért fontos a tervezés előtt eldöntenünk és kiválasztanunk, milyen alapszíneket szeretnénk a logónknál használni.

Tehát az alábbi kérdést kell feltennünk magunknak:
Mit szeretnék a logóval üzenni?

Pszichológusok több éves vizsgálatai megállapították, hogy hogyan hatnak a színek az emberekre, és erős összefüggést találtak a színek és bizonyos érzelmi reakciók között. Tehát igenis fontos, hogyan látják majd a céged imidzsét.

Például a McDonalds, KFC, Pizza Hut és más nagyobb éttermek azért választják a piros színt, mert az emberekben éhséget, vágyakozást keltenek.

A fekete, fehér és az arany színeket gyakran a luxus márkák használják,( Prada, Chanell) amivel a brandeknek a kifinomultságát kívánják érzékeltetni.

Készítettünk egy grafikont, amiben nagyobb márkák logóit szegmentáltuk a színek jelentései szerint, és hogy mit sugall a márka magáról.

Ha logót terveztetnél, legyen ez az útmutatód ahhoz, hogy hogyan válaszd ki az arculathoz illő alapszíneket!

Írj le 4 érzést, amit szeretnél elérni, ha valaki ránéz a logódra! Utána nézd meg az útmutatóban, mely színekhez köthető leginkább az az érzés.

Ne feledd, hogy ez csak egy szempont a logószínek kiválasztásának folyamatában, a többi a grafikus dolga! 🙂

Tetszett a cikk? Oszd meg bátran!

AJÁNLATKÉRÉS

Amennyiben kreatív, profi és egyedi tervezőt keresel jó helyen jársz.

Miben tudok neked segíteni? Csomagolástervezés, arculat/logó tervezés és teljeskörű grafikai tervezés.
Keressen bizalommal!

AJÁNLATKÉRÉS
LEGUTÓBBI BLOG BEJEGYZÉSEIM
Grafikai tervezés: Kreatív vizuális megoldások a márkák számára, amelyek segítik a hatékony kommunikációt és az ügyfélkapcsolatok erősítését.

Miért fontos a grafikai tervezés?

Az UX és a SEO kapcsolata – Létezik egyik a másik nélkül?

Miként hatnak a színek az emberekre és mi ennek a jelentősége?

Weboldal készítés. Mi is az a WordPress rendszer?

2023-as logó trendek

Képek optimalizálása weboldalakon és blogokon

KÉSZEN ÁLLSZ A KÖZÖS MUNKÁRA?

Amennyiben ötleted, projected lenne számomra, lépj velem kapcsolatba és mondj el többet:

info@vadondesign.hu
+36 20 264 55 37
AJÁNLATKÉRÉS
KÉSZEN ÁLLSZ A KÖZÖS MUNKÁRA?

Amennyiben ötleted, projected lenne számomra, lépj velem kapcsolatba és mondj el többet:

info@vadondesign.hu
+36 20 264 55 37
AJÁNLATKÉRÉS

info@vadondesign.hu
+36 20 264 55 37

LOGÓTERVEZÉS | ARCULATTERVEZÉS | CSOMAGOLÁSTERVEZÉS | DIGITAL ÉS PRINT GRAFIKAI TERVEZÉS | WEBOLDAL, WEBDESIGNTERVEZÉS | 3D LÁTVÁNYTERVEZÉS

KÖVESD BE CSATORNÁIM:

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT | ÁSZF

© 2023 VADONDESIGN GRAFIKAI STÚDIÓ. MINDEN JOG FENNTARTVA.