Csomagolás és
címke tervezés

A kreatív tervezés, ami elad.

A jól megtervezett termékcsomagolás megragadja a potenciális vásárlók figyelmét a konkurencia tengerében.

VadonDesign kör

Számunkra a legélvezetesebb grafikai tervezés a különböző márkák csomagolása. A folyamat során figyelembe vesszük a célcsoportot, a formát, a közvetíteni kívánt üzenetet, és más egyéb szempontokat, aminek eredményeként megkapjuk az egyedi termékcsomagolást.

Célunk, hogy terméked csomagolása egyedi és figyelemfelkeltő legyen, ezért több koncepciót kapsz, amelyből könnyedén választhatod ki terméked számára a legmegfelelőbb csomagolást.

Jó helyen jársz, ha van egy nagyszerű terméked, de nem tudod, hogy csomagold be!

CSOMAGOLÁSTERVEZÉS

MENETE:

1. Konzultáció:

IGÉNYFELMÉRÉS ÉS ÁRAJÁNLAT KÉSZÍTÉS

2. Konkurencia és célközönség elemezés és meghatározás:

CSOMAGOLÁSTERVEZÉS KUTATÁS

3. Prezentáció:

TÖBB TÍPUSÚ CSOMAGOLÁS KREATÍV KONCEPCIÓ TERVEZÉS

4. Korrektúra körök, mutációk:

KIVÁLASZTOTT KREATÍV TELJES VÉGLEGESÍTÉSE, ÍZ, MÉRET MUTÁCIÓK ELKÉSZÍTÉSE

5. További arculati elemek kialakítása:

EGYÉB ARCULATI ELEMEK MEGTERVEZÉSE, SOCIAL MÉDIA FELÜLETEK, SALES WEBSITE

A méret, az anyagok, a szín, a forma, az elhelyezés, a méretezhetőség, a terméklokáció, a kivitelezés, a felületnemesítés és sok más tényező amit figyelembe kell venni egy tervezésnél. A sík tervektől a 3D-s renderelésig gondolkodok, hogy minden szögben különleges legyen, anélkül, hogy a termék funkcionalitását veszélyeztetnénk.

Olyan kreatív koncepciókat tervezünk, amelyek tükrözik a termékének értékeit, céljait és elképzeléseit. Egy alapos kezdő beszélgetéssel áttekintjük az Ön csomagolási igényeinek részleteit, beleértve a célpiacát is, függetlenül attól, hogy vállalati vásárlókat próbál-e megnyerni, vagy közvetlenül a fogyasztóknak értékesít. 

A vizuálisan és szerkezetileg jól felépített csomagolások vonzzák a vásárlókat, valamint versenyelőnyt biztosítanak a polcokon és az interneten is. 

A CSOMAGOLÁSTERVEZÉS

CSOMAGOLÁSTERVEZÉS

LEHETŐSÉGEI:

élelmiszeripari csomagolás

kozmetikai termék csomagolása

ajándék doboz csomagolástervezés

egyedi stancos címke tervezés

csomagolás grafika

private label tervezés

online és kiskereskedelmi kutatás

doboz és címke tervezés

3D renderelés és modellezés

Megalkotjuk a végső unboxing élményt

CSOMAGOLÁSTERVEZÉS

MENETE:

1. Konzultáció:

IGÉNYFELMÉRÉS ÉS ÁRAJÁNLAT KÉSZÍTÉS

2. Konkurencia és célközönség elemezés és meghatározás:

CSOMAGOLÁSTERVEZÉS KUTATÁS

3. Prezentáció:

TÖBB TÍPUSÚ CSOMAGOLÁS KREATÍV KONCEPCIÓ TERVEZÉS

4. Korrektúra körök, mutációk:

KIVÁLASZTOTT KREATÍV TELJES VÉGLEGESÍTÉSE ÍZ, MÉRET MUTÁCIÓK ELKÉSZÍTÉSE

5. Arculati elemek kialakítása:

EGYÉB ARCULATI ELEMEK MEGTERVEZÉSE, SOCIAL MÉDIA FELÜLETEK, SALES WEBSITE

A méret, az anyagok, a szín, a forma, az elhelyezés, a méretezhetőség, a terméklokáció, a kivitelezés, a felületnemesítés és sok más tényező amit figyelembe kell venni egy tervezésnél. A sík tervektől a 3D-s renderelésig gondolkodok, hogy minden szögben különleges legyen, anélkül, hogy a termék funkcionalitását veszélyeztetnénk.

Olyan kreatív koncepciókat tervezünk, amelyek tükrözik a termékének értékeit, céljait és elképzeléseit. Egy alapos kezdő beszélgetéssel áttekintjük az Ön csomagolási igényeinek részleteit, beleértve a célpiacát is, függetlenül attól, hogy vállalati vásárlókat próbál-e megnyerni, vagy közvetlenül a fogyasztóknak értékesít.

A vizuálisan és szerkezetileg jól felépített csomagolások vonzzák a vásárlókat, valamint versenyelőnyt biztosítanak a polcokon és az interneten is. 

MIÉRT ENGEM BÍZZ MEG?
ÉRVELJENEK AZ ÜGYFELEIM
AKIKKEL MÁR SIKERESEN EGYÜTT DOLGOZTAM
PARTNEREIM
vadondesign logok partnerek114

CSOMAGOLÁSTERVEZÉSi CSOMAGOK

NAGYVONALAKBAN 3 CSOMAGOLÁSFAJTA CSOPORT LÉTEZIK,
SORRAVESSZÜK MELYIKET KINEK AJÁNLJUK

A csomagolástervezés egy átgondolt, komplex folyamat, hiszen a végeredménynek a márka növekedését és az értékesítést kell segítenie. A tervezés alatt szorosan együttműködünk a megrendelőinkkel. Általánosan 3 fajta projectet különböztetünk meg: private label tervezést, az új csomagolás tervezést és termékcsomagolás frissítést. Mindhárom nehéz feladat, hiszen a több éves rutinunk mellett az ügyfél kívánságait és a célközönség elvárásait is figyelembe kell vennünk. A designt ennek megfelelően kell alakítanunk a lehetséges kereteken belül.

PRIVATE LABEL TERVEZÉS

Sajátmárkás terméknek nevezik, ha egy gyáregység betermel egy nagyobb áruházlánc brandje alá, és úgy kell kialakítani a designt, hogy a brand elemei megjelenjenek, de mégis egyedi arculatot alkossanak. Ez olyan gyártóknak ajánlott akik tudnak idomulni a minőség és mennyiség magas színvonalához, amit az áruházlánc diktál. Nagy tapasztalattal rendelkezünk a FMCG piacon is. 

CSOMAGOLÁSTERVEZÉS

Ha az alapoktól kell tervezni, az adja a legnagyobb kreatív szabadságot egy tervezőnek. Szeretünk csomagolást tervezni, a folyamatot mindig piackutatással kezdjük, felmérjük az igényeket és végül realisztikus 3D-s tervekkel adjuk le a prezentációt. Minden esetben több kreatív koncepció készül, amelyből akár külön-külön elemeket is fel lehet használni és összegyúrni egy új ötletté. Egy tervezésnél álltalában 3 korrektúra kör áll rendelkezésre.

TERMÉKCSOMAGOLÁS FRISSÍTÉS

Meglévő csomagolás frissítése talán a legnagyobb kihívásokkal teli tervezési feladat. Egy előző grafikus által elkészített tervet kell úgy újra gondolni, hogy a csomagolás designja mind az ügyfél elvárásainak, mind pedig a célcsoportnak megfeleljen. Itt elsőnek a brandet kell megvizsgálni, milyen szín és forma világban működik, és mi az amit át kell vezetnünk a termék csomagolására.

KÉSZEN ÁLLSZ A KÖZÖS MUNKÁRA?

Amennyiben ötleted, projected lenne számomra, lépj velem kapcsolatba és mondj el többet:

info@vadondesign.hu
+36 20 264 55 37
KÉSZEN ÁLLSZ A KÖZÖS MUNKÁRA?
Amennyiben ötleted, projected lenne számomra, lépj velem kapcsolatba
és mondj el többet:
info@vadondesign.hu
+36 20 264 55 37